Případová studie
Implementace QRmaint v výrobním závodě Anita
Hlášení poruchy skenováním QR kódu umístěného na stroji prakticky eliminovalo nejasnosti, které komplikovaly určení, na kterém zařízení se problém vyskytl. Ukládání všech hlášení do systému poskytuje vynikající přehled o tom, se kterými stroji máme největší problémy.
Navzdory mládí a stálému rozvoji systému lze již nyní považovat za rozsáhlý a pokročilý. Týmu firmy QRmaint se nepochybně podařilo spojit přívětivé uživatelské rozhraní s flexibilitou konfigurace. Díky tomu různá odvětví mohou systém přizpůsobit svým, často odlišným potřebám. To je možné díky vynikající technické podpoře, naslouchání potřebám zákazníků a následování těchto potřeb.
Nízké náklady na implementaci jsou nespornou výhodou, protože umožňují využití CMMS řešení malým a středním podnikům.
Co se týče výhod, které poskytuje i pouze částečná implementace, jedná se o možnost snadného a přímého nahlášení vážnějších poruch, s nimiž si údržba na druhé a třetí směně ne vždy poradí. Nahlášení poruchy skenováním QR kódu umístěného na stroji prakticky eliminovalo nejasnosti, které komplikovaly zjištění, kterého zařízení se problém týká. Ukládání všech hlášení do systému poskytuje skvělý přehled, se kterými stroji máme největší problémy. Funkce chatu s osobou nahlášenou problému umožňuje snadno objasnit veškeré pochybnosti a ujistit se, že zavedená opatření jsou dostačující.
Systém nabízí řadu dalších funkcí podporujících údržbu, jako například správa skladu náhradních dílů nebo možnost přidávání dokumentů (což je skvělý způsob rychlého přístupu k návodům) a fotografií znázorňujících nastavení stroje.
Krzysztof JANIK
Hlavní automatizační technik / Automation Service Supervisor