Mobilní volací systém pro tablety a chytré telefony
Mobilní volací systém umožňuje efektivní komunikaci operátorů výrobních linek s osobami, které je podporují, jako jsou vedoucí výroby, BOZP, kontrola kvality. Nevyžaduje nákladné rozšíření infrastruktury ani drahé implementace. Konfigurujte svůj vlastní ANDON panel v CMMS systému a již dnes výrazně zlepšete komunikaci ve výrobním závodě.
Zefektivněte výrobní proces zlepšením komunikace
Hlavním cílem volacího systému je zlepšení komunikace ve výrobním závodě mezi výrobní oblastí a odděleními, jako jsou Údržba, Kontrola kvality nebo Skladníci. Stačí jedno kliknutí operátora na panelu k přivolání příslušných osob. Okamžité notifikace na mobilní telefon a Dashboard TV, který vizualizuje v reálném čase aktivní volání, zaručují, že nikdo neopomene žádné volání.
Jednoduché a rychlé nasazení
Nasazení mobilního volacího systému nevyžaduje finanční investice do infrastruktury. Stačí u stroje umístit telefon nebo tablet, aby spustit operátorský panel ANDON, který umožní přivolání skupiny osob přímo z pracovního stanoviště a případně nahlášení závady.
Flexibilní konfigurace
Nastavte vlastní typy volání, které se zobrazí na operátorském panelu. Určete název, barvu volání a také jaký tým zaměstnanců jej bude obsluhovat.
Bezplatné a neomezené účty pro zaměstnance obsluhující volání
Osobní účty umožní monitorovat dobu zpracování, reakční čas na volání a také poskytnou informace o tom, kdo převzal volání k obsluze.
Vyzkoušejte QRmaint
Zdarma po dobu 14 dní, bez závazků.
Panel volání pro tablety a chytré telefony
- Jednoduché odeslání volání z operátorského panelu
Na výrobní lince obvykle dochází k vysoké fluktuaci operátorů. Mobilní volací systém QRmaint je jednoduchý a nevyžaduje školení. Ovládání je záležitostí jednoho kliknutí na příslušné volání v panelu.
- Flexibilní konfigurace dostupných volání na panelu
Administrátor systému konfiguruje, jaká volání (název, barva) budou na panelu dostupná a který tým bude upozorněn. Mobilní panel volání lze spustit na jakémkoliv tabletu nebo telefonu s Androidem, iOS nebo Windows.
- Dedikované týmy pro zpracování volání
Každé volání má přiřazený příslušný podpůrný tým, např. údržbový tým v případě poruchy, nebo tým dodávající komponenty, které chyběly během výrobního procesu.
Vyzkoušejte zdarmaMobilní aplikace pro obsluhu volání
- Okamžitá upozornění na volání
Výrobní proces vyžaduje rychlou reakci na jakoukoliv nesrovnalost nahlášenou operátorem. Upozornění na mobilním telefonu a chytrých náramcích (smartbandy) efektivně zkracují dobu reakce na volání.
- Obsluha volání prostřednictvím mobilního telefonu
Mobilní aplikace QRmaint, dostupná na systémy Android a iOS, umožňuje přístup k kompletním informacím o voláních a jejich obsluhu. Pro zpracování volání musí zaměstnanec naskenovat QR kód zobrazený na panelu, odkud bylo volání odesláno. Toto řešení také poskytuje přesné statistiky doby obsluhy.
Vyzkoušejte zdarma